Sunday, July 19, 2009

Di Jemput ke Walimah 'Saya'

InsyaALLAH, pada pagi jumaat bersamaan 24 Julai 2009, majlis akad nikah saya akan diadakan di Terengganu. Diteruskan dengan majlis kenduri kesyukuran di rumah saya di Kelantan pada hari sabtu bersamaan 25 Julai 2009.

Saya dengan ini menjemput semua teman-teman yang mengenali diri ini untuk memeriahkan majlis perkahwinan saya di Terengganu dan Kelantan jika berkelapangan. Saya yang dimaksudkan adalah Muhammad Izzat bin Mohd Kamal (MML SPM 04, DQ Gen6) bersama Wan Aimi Rashidah bt Wan Mokhtar (SHAMS SPM 05.) Kedua mempelai sekarang belajar di Universiti Perubatan Mansurah, Mesir.

Kad jemputan dan peta ke rumah pengantin perempuan.

*hari Jumaat, 2 Sya'ban 1430 bersamaan 24/7/2009 bertempat di 2394, Kg Sungai Derhaka, 21100 Kuala Terengganu, Terengganu (Rumah pengantin perempuan)





*hari Sabtu, 3 Sya'ban 1430 bersamaan 25/7/2009 bertempat di w2/513 jalan masjid, 17000 Pasir Mas, Kelantan (Rumah pengantin lelaki)






Semoga dengan kehadiran saudara/ri dapat menambah keberkatan di majlis kami. Kepada sahabat-sahabat yang berada di kejauhan serta tidak dapat menghadiri majlis kami, cukuplah sekadar doa dari kalian untuk kebahagiaan kami dunia dan akhirat. Segala jasa baik sahabat-sahabat kami ucapkan jutaan terima kasih.
siiru 'ala barakatillah. wallahu'alam

Semoga teman yang mengenali diri saya (Izzat) dapat mengajak teman-teman yang mengenali diri (Izzat) ini jua. Maaf tak berkesempatan untuk menghantar kad kepada semua yang mengenali diri ini terutama teman-teman MML, dan ex-DQ.

boleh juga melawat gambar peta yang lebih besar di laman saya.

http://izzat-kamal.blogspot.com/2009/07/jemputan-ke-walimatul-urus.html


P/s: (to Izzat) OK tak jat Promo ni? :)

1 comment:

Abah Yie & Ummi Na said...

fuh...suspen betul din ni...terkejut jgk k.ina. ingatkan din nak nikah....baca betul2 sampai habis, barulah tau..promote kawan pny walimah :) hehehe

Masa Itu Nyawa